رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه از انجام ۹۱ عملیات امدادرسانی به خودروها و منازل به دنبال بارندگی اخیر و آبگرفتگی معابر خبر داد.

آبگرفتگی معابر ایلام

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از شهرداری کرمانشاه، «غلامرضا رضایی» اظهار کرد: با توجه به گزارش سازمان هواشناسی کرمانشاه مبنی بر بارندگی شدید در روز پنج شنبه چهارم اردیبهشت و ایجاد آبگرفتگی در معابر سطح شهر در تمامی ایستگاه‌های ۱۰ گانه آتشنشانی به مدت ۴۸ ساعت اعلام آماده‌باش صددرصدی شد.

وی ادامه داد: روز گذشته تلفن ۱۲۵ سازمان آتشنشانی حدود یک هزار تماس و درخواست امداد داشت.

رضایی بیان کرد: از مجموع تماس‌هایی که با تلفن امدادی ۱۲۵ انجام شد، ۹۱ اعزام به عملیات امدادی و رفع آبگرفتگی انجام شد.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه افزود: از مجموع ۹۱ عملیات در روز گذشته، ۵۳ مورد یدک‌کشی خودرو و ۲۸ مورد رفع آبگرفتگی منازل مسکونی در مناطق هشت‌گانه شهرداری کرمانشاه انجام شد.

وی گفت: سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه با توان نفری ۱۸۰ نیروی آموزش دیده در هر ۲۴ ساعت آماده خدمات‌رسانی به شهروندان کرمانشاهی است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه نیز اعلام کرد: بارش‌ باران همراه با باد و تگرگ خسارت جدی به مزارع و باغات شهرستان‌های گیلانغرب، پاوه، هرسین و صحنه به ویژه ثلاث‌باباجانی وارد کرد.

«جلیل بالایی» افزود: این بارش‌ها سبب آبگرفتگی معابر، نفوذ به منازل در شهرهای کرمانشاه، تازه‌آباد و روستاهای استان و آسیب به واحدهای دامی شد که ارزیابی و برآورد آن در دستور دستگاه‌های ذیربط قرار دارد.

کد خبر 504402

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کرمانشاه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha